Dag tvåhundraåttiofyra

Hej fina.
 
Såg att Elin hade bloggat, så då måste väl jag också göra det för att undvika trubbel.
 
Det är oktober. Snart november,december och sen är året slut? Var tar tiden vägen?
Börjar sakta men säkert försöka jobba mer. Inte för mycket, men lite mer ändå. Känns ganska bra! Tog ju september ledigt i princip så det är skönt att få igång någorlunda rutiner.
 
Well, jag har inte ett så glamoröst liv just nu men det är också okej! Jag gör bra saker och dåliga saker, har roligt och tråkigt. Det ena måste få finnas för att kunna ge utrymme till det andra.
 
Världens tråkigaste inlägg slutar här. Puss!
 
 
Bild från arbetspasset som började som en enda lång kaffepaus. Kaffedrinken på bilden är min egen special - cappuchinochai toppat med chokladsås. Dör så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0