Blomma ut min vän, ännu är du ung

Vet ni vad? Jag och bloggen firade två år (!) för 20 dagar sedan. Så nu är vi två år och 20 dagar gamla. Jag och Darling.

Känns konstigt, jag är ju inte bloggtjejen. Nästan inget vet om att den finns, och jag har valt att hålla det så. Kommer att fortsätta med det. Jag har valt att aldrig skriva mitt namn här. Man skulle kunna kalla det ganska anonymt helt enkelt.
Och ändå står vi här hand i hand, över två år senare, och har framtiden framför oss med vinden i håret. En anonym framtid kanske.

Nu firar vi de gångna åren med tusentals små bokstäver nerpräntade i snart dammiga inlägg och välkomnar kommande dagar med solsken och ny luft! Puss fina ni. Guld, det är vad ni är värda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0