Time to go. Fast. Speed it up.








Ph. 1-2 - weheartit. Ph. 3-4 - my sister/me

Vet ni vad jag gör imorgon? Antar att bilderna kan vara aningen ledande men i det här läget gör det inte det minsta. Är så sinnes TAGGAD!

Jag, min syster, hennes vänner och mina vänner drar till Romme för en dags skidor. Förstå hur kul det kommer att bli - älskar att åka skidor! En heldag får räcka för den här gången, men snart vill jag dra iväg på en lång skidresa. Alperna tack?

Ska vara vuxen, mogen och insiktsfull och gå och lägga mig snart. Åker 05.30 imorgon bitti och vill ändå vara hyfsat utvilad och inte alltför borta när jag ska kasta mig utför svarta stup imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0