Hello mister, missed me?



10 fun facts om mig.

-
Jag bäddar alltid sängen. Alltid alltid. No matter om jag har försovit mig en timme. Sängen bäddas.

- Jag vill resa överallt. Se allt, uppleva allt, andas in allt som har med världen att göra.

- Jag skulle lätt kunna bara äta mackor en hel dag. Har väl hänt någon enstaka gång. (...................)

- Om jag ska se en ny film vill jag ha NOLL förväntningar på den och inte veta nästan något om handlingen. Vägrar höra på någon som har sett den, ens om den är bra eller inte.

- Jag älskar att skriva, skapa, fotografera, rita - känslan av att något produceras från mina fingrar.

- Däremot avskyr jag när någon läser det jag skrivit, ser det jag ritat osv. Yes, makes perfect sence.

- Jag har en konstig noja när jag äter. Jag kan inte äta upp först t.ex. yoghurten, sen mackan, osv. Jag äter en liten bit av allting hela tiden och får mini-beslutsångest vilken bit jag ska välja sist.

- Jag äter dessutom bara halva tuggummin.

- Min näsa är alltid jättekall.

- Ska jag köpa kläder eller smink har jag oftast inga problem att bestämma mig - spontanshoppar det mesta. Men så fort jag ska köpa mat får jag värsta beslutsångesten! Väljer tre timmar senare och är säker på att jag valde fel ändå.

Jobbigt det skulle vara i ett universum där alla var likadana känner jag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0