she´s sitting on your doorstep

Det är verkligen kallt ute!? Kom precis hem från fin catch-up dejt med Elin och hon är så bra? Och sen hör fina Olivia av sig och hon är också så bra? Alla är bara så bra?

Ja. Ville mest säga att jag lever. Tränar och hänger i skolan, försöker klämma in lite sömn, mat och vänner också. Balans mina vänner, det handlar om balans.

Just det! Det otroliga har inträffat - jag är utan min iPhone! Den är faktiskt bara på lagning, men det gör att det blir ännu glesare mellan inläggen då jag faktiskt inte använder datorn så ofta. Får väl den om någon vecka eller så, och för att utnyttja tiden har jag bestämt att min telefon ska få ett nytt skal! Har hittat så fina så fina, nu är bara problemet att välja. Och jag är ju så bra på att välja saker! Eller inte.

Nu måste jag sova fina ni, hoppas ni har det bra! Puss.



PS. iPhone-skalen hittar ni här. Kollaget gjorde jag som en översikt på de jag gillar. DS.


Kommentarer
Postat av: deathly anneli

FETT MED COOL, KLART JAG VILL HA!!!!



Och åh, hur fina va itne alla dom där???? Men 1,3,4,7 är mina favoriter (för jag vet att du vill veta vaaaa)

2012-01-19 @ 01:14:08
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0