Life still going strong.

Hej barn!

Jag har börjat skolan och har fullt upp med allt som heter skola, vänner, övningskörning och årsbok. Så kommer det nog se ut de närmaste månaderna också.

Vet inte om jag har sagt det här, men i skolan så gör jag, Hanna och Lisa skolans årsbok som Projektarbete. Det är sjukt kul men också SJUKT mycket jobb. Det är inte bara vi tre som ska samarbeta, utan vi ska också samarbeta med en hel skola. Challange accepted!

Ska iväg snart och hjälpa till på Helping Hand med syster. Hon ska lära upp mig allt hon kan och om allt går bra kommer jag kanske börja arbeta där snart. Det kommer också bli jättekul, bara jag kan hålla mig borta från att köpa allt haha.

Nu vet ni vars jag håller hus i alla fall, även om det ibland är glest mellan inläggen. Puss fina ni.

Ph. Weheartit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0