I heard your dreams came true. Old friend, why are you so shy?



Den här dagen vigdes så fort jag reste mig ur sängen imorse till en stor fet kaffepaus.
Ville bara gå tillbaka till sängen och dra upp det tjocka duntäcket över huvudet och återigen drunkna i kudden. Men jag stod emot och läste istället Undrens Tid (A Walk To Remember) av Nicholas Sparks.

Fin start, och till stor del fortsättning på dagen.

När jag hade läst ut den så infann sig känslor av att hemmamys, som så sällan inträffar, skulle vara så himla rätt idag och känslan stannade faktiskt resten av dagen.

Så hemmamys blev det! Läsa, baka, sjukt varm dusch, osminkad och varva allt det här med att lyssna på Adele. Har kommit på att jag inte helt får tjata ut John Mayer, hur gärna jag än skulle vilja. Men Adele är så fin. Fin men sorglig. Lite som jag gillar. Fast mest fin då.

Ska kanske kolla på en film. Eller fortsätta lyssna på Adele och läsa. Eller måla. Den här dagen av kaffepaus är inte slut än, så jag tänker göra det bästa och mysigaste möjliga av den!






Ph. Weheartit.


Kommentarer
Postat av: anlllll

men åhhh vad underbara bilder! Och text! Shit vad jag vill bo i rummet högst upp <3

2012-01-07 @ 19:18:10
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0