Back to life baby!

Hej. Jag har ett liv igen. SÅ HIMLA SKÖNT!

Är tidigt på väg hem från Josefin + fina vänner. Det känns så bra att verkligen göra saker? Att gå utanför huset, ni vet?

Var inte foreveralone igår heller! Kollade inte på ett enda avsnitt Vänner, utan jag var uppe, städade, lagade mat och hängde med Emilia och Elin. Finaste älskade (haha <4) vännernaaaa.

Ååh vi kollade på Contaigon ikväll. Varför? VARFÖR? Som om jag inte var förstörd nog och redan går omkring med alcogel överallt? It will never stop now - enough is never enough!

Ville mest visa att jag lever. Eh och ha något att göra ledsna jag väntar på att syster ska hämta mig från stationen hehe. Vill ju inte se hur lonely ut som helst - jag har ju er! Haha puss fina. Saknar sommaren förresten!! Snart mina barn är vi där igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0