Känslan av drömmarna jag en gång drömde

Hej fina ni.
 
Är det dags för vardag nu? Att falla in i rutiner, veckodagar och klockslag? Vi får väl se vad som händer, men just nu är känslorna rätt tvetydiga om hösten.
 
Positivt med nya tider:
  • Glömma gammalt och gå vidare
  • Rutiner. Planera. Nytt
  • Tända ljus och lyssna på musik i raggsockor
  • Promenader med blöta höstlöv på skorna
  • NYA KLÄDER
  • (förhoppningsvis) En rolig och ny vardag med nya ansikten och nya uppdrag för dagen
  • Träffa vänner som kommer tillbaka efter sommaren!!!

Läskigt med nya tider:

  • Glömma gammalt och gå vidare
  • Så. Stört. Osäker. Ta egna val och bestämma själv
  • Mycket jobbigt jobb ligger framför för att nå dit jag vill komma med mig själv i höst
  • Min finaste vän försvinner 600 mil bort </3
  • Måste ju tro på mig själv och grejer. Läskigt
  • Osäkerheten
Det såg ju inte så farligt ut nu när det står svart på vitt, eller hur? Det här kommer att gå bra.
 
Har ni haft en bra sommar förresten? Har haft en båda väldigt bra och väldigt dålig, på olika plan. Har hunnit med väldigt mycket ändå nu om jag ser tillbaka.
Ta studenten med allt vad det innebär, jobba med ett väldigt givande jobb, träffa helt underbara vänner, ta körkort (!!!!!!!!!!!!!), gå upp och ned i allt, vara utomlands och först NU ha min första riktigt lediga dag på länge.
 
Har inga passande bilder på denna dator, vet inte hur mycket jag vill lägga upp heller för den delen. Börjar tröttna på denna blogg. Känns inte rätt, känns ungefär som att sätta på sig en gammal tröja som man använde lite för mycket under en viss period i livet. Om ni förstår hur det känns.
 
Vi får väl se vad framtiden har att bjuda på. Puss fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0