Trots vad du försöker intala mig finns jag kvar, om än bara en stilla viskning

Hej barn. Jag har påsklov! Och det är ju hur underbart som helst. Småstressar bara över allt jag vill hinna göra så dagarna flyger förbi. Men ändå är känslan så skön och ljum, det är ju trots allt (trots vad vissa snöfall försöker sudda ut) vår!

Ute skiner solen och jag sitter inne och nätshoppar. Farligt farligt. Ska ut och övningsköra senare idag igen - detgårbranu. Äsch, har inget mer kul att säga för tillfället. En fin påsk ligger framför och jag tänker njuta sönder av varje dag som ledigheten har att erbjuda mig. Varvat med körning och plugg såklart.

Vi hörs fina. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0