Hejh

Hej flickor och pojkar! Har varit hemma idag och inte mått så bra, sen kom Emilia över och det var hur skönt som helst. Behövde prata av mig massa, och jag vet att hon alltid finns där för att lyssna <3
 
En superrandom bildbomb från senaste tiden, känns inte så hemskt att jag inte skrivit då haha!


Cool-t.


Ute vid Steninge Slott. Kan vara bland det finaste jag sett.


Hahahah jag och Ida däckade i hennes säng, obviously likadant! Likelike.


En gammal dagens outfit dårååå. Elleeer hahahha!


Uppsala är himla fint. Min stad <3

Hade ingen röd tråd här känner jag. Men ta väl hand om er, ska gräva ner mig i plugg tills ikväll då jag har träning om jag orkar åka dit!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Simen

Sött hur ni somnade!

2011-09-19 @ 21:52:29
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Vill du göra ett bloglovin-byte? I så fall är min länk här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Lägg och skicka sen din länk så lägger jag till dig direkt! :) Kramar!

2011-09-21 @ 13:03:30
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0