@Elida

Men heeeej!

Ligger i min hytt på Elida och hör regnet smattra sönder. Om ni fattade hur lyhört det är eller!? Fast himla mysigt ändå, bara att gunga omkring liksom. Idag har vi haft massa lektioner i navigtion och liknande, medans vi igår bara seglade i solnedgången. Så sjuuukt fint!

Imorgon ska vi dyka förresten!!! Kommer bli så sjukt kul, bara det regnar lite mindre. Åh sämst att jag inte kan ladda upp bilder, får fixa när jag kommer hem!

Ska sova som alla andra aströtta människor innan nästa grej händer.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sarah Gabrielsson

Var med och tävla om ett par Jeffery Campbell shoes i samarbete med Nelly.com i min blogg om du känner för det :)

2011-09-05 @ 14:04:05
URL: http://fashionpunsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0