Asså jaa.

Det här kommer bli så himla bra!

Skulle antingen åkt på 18-års fest/maskerad eller hem till några på mys och filmkväll, men nu hinner jag inget av det. Varför?

Imorgon bitti åker jag och massa geeky naturare ner till Göteborg för att spendera en vecka på en segelbåt! Vi kommer ha det så sjukt kul och jag kommer bli så himla nördig??? Bara naturare. En vecka. Och jag. Kaaaaaos!

Hinner som sagt inte göra något awesome ikväll, måste packa och plugga. Sätter väl på någon mys film senare, men annars blir det massa musik och kaos packning. Ska jag få plats med allt i en väska? Hahahaaa humor!

Nej men vi hörs. Ha det helt underbart! Bless.




I see Your face in every sunrise
The colors of the morning are inside Your eyes


Kommentarer
Postat av: simone

läcker bild :)

2011-09-22 @ 16:23:21
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0