Partyplugg!

Sitter här, ännu en gång, på biblioteket. Går igenom alla tusen sidor navigation, sjöfartsmärken, vindar och fyrkaraktärer.

Visste du att om man har ett fartyg som är längre än 50 meter (vare sig det går för motor eller segel) så ska man ha en röd babordslanterna, en grön styrbordslanterna, TVÅ vita topplanternor (den aktre högre än den främre) samt en vit akterlanterna!

Kaoz. Alltså som på bilden nedan. Mycket att hålla reda på! Läs och lär barn, läs och lär.

Idag fyller Simennnnn år btw, så han fick en snygg klocka av mig, Elin och Josefin! Jag och Emilia had to testa den igår när vi slog in den, vad annars?

Okej ska sluta fly från plugget. När jag läst klart navigationen (och lärt mig knyta knopar!!!!) är det rättskunskap som gäller untz untz.

Vi hörs! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0