Ibland känner jag för att tjura för att jag är så ansvarsfull

Sitter i en liten stuga ute i skogen med Elisabeth + hela gymnasiets ettor och tvåor. Alla luktar grillrök och sitter och flåsar efter att ha orienterat runt i lera, kärr och regnig skog.

Egentligen ska alla treor vara här idag för att det är obligatorisk närvaro, men ändå är bara jag och Lisa här. Varför?

Alla andra treor är smarta nog att sitta hemma framför brasan, men jag och Lisa ska fota massa bilder till årsboken vi ska göra. Vi sitter inte alls och tjurar ihopträngda med massa svettiga ettor och tvåor.

Grr.

Vi har hittat ett ledigt hörn vi trängt in oss i innan det är dags att ge oss ut i regnet för att fota barnens redovisningar. Så här glada är vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0