Höstrusk!

Höstrusk sammanfattar verkligen dagen, men ändå har den varit så himla mysig!

Hade en lektion halv tolv, och då hade jag prov på hinduismen. Goooosh vad bra det gick!???! Blev förvånad över att verkligen ALLT flöt på så smidigt, lovely.

Sen har jag varit hemma hos min älskade mormor, krigat mot regnet och sen chillat ihjäl mig hemma, för jag har inga läxor den här veckan! Fatta känslan!!!!

Har läst i flera timmar bara för att jag kan och till och med spelat Sims, SÅ HIMLA KUL HAHA! Nostalgitripp -08 men ändå så stört bra!

Nu ska jag krypa ner under världens tjockaste, skönaste och varmaste duntäcke med en snarkande katt vid fötterna.

Just det. Lusse hatar kyla nästan lika mycket som jag gör. Kolla hur han gosar ner sig vid elementet?? Bebis <3

Ha det bra fina ni, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0