Effekter av utebliven sömn

En tjej stirrar på mig på bussen. Vände fort bort blicken i början men sen tänkte jag:

"Näe! Ska JAG behöva vända bort blicken när det faktiskt är HON som stirrar??"

Så jag tittade upp igen och stirrade tillbaka. I en lång och plågsam sekund mötte vi varandras blickar, utan att andas, innan hon insåg att jag inte skulle ge mig, och tittade då ut genom fönstret.

YES! Seger! 1-0 till mig.

Funderar på att börja stirra på henne igen bara för att jag kan. Bara för att jag kan vinna!


Kommentarer
Postat av: gnegeli

HAHAHAHAHAHHAHAHAH!! You stir that bitch down!!



Grattis, du har precis varit väldigt osvensk ;)

2011-10-26 @ 16:44:20
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0