Det går bra nu

Sitter och skriver på mitt gigando engelska-tal jag ska hålla imorgon. OCH DET ÄR SÅ HIMLA KUL!?!?

Jag valde ett ämne som JAG tycker är skitintressant och roligt, är så himla glad att jag gjorde det. Let's put some passion in it! Det brukar gå bra när man själv är säker på vad man ska prata om liksom.

Ska låta fingrarna fortsätta flyga över tangenterna medan musiken strömmar, har fortfarande massor kvar. Men jag har kommit över den där barriären som är jobbigast - att börja.

Take care!


Kommentarer
Postat av: hesteli

tänkte skriva sötis om bilden och fråga vad du skriver om, sen kom jag på att jag kommenterat typ alla dina inlägg på sistone känns det som och typ gillat allt på din fb, men sen kom jag på att du nog gillar att ha mig som stalker så det gör inget :):)):)

2011-10-26 @ 20:41:31
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0