Datortankar

Sitter med datorn i knät, pluggar inte och känner mig himla badass!
Delvis för att jag inte pluggar, men mest för att jag har datorn i knät.

Har gått på alla hemska historier om att man kan få brännskador på benen och sen till och med inte kunna få barn. Fast det kanske bara gällde killar? Strunt samma, himla dumt att ta chansen om det skulle vara sant liksom.

Men det är ju så himla SKÖNT att ha datorn i knät!! Man slipper sitta vid ett jobbigt och obekvämt skrivbord, man kan bara sjunka ner i fåtöljen och mysa sönder medans datorn sprider värme och helt enkelt är bäst.

Just det, min första andledning. Plugga. Kanske borde fortsätta med det.




Vi fick skolfotona idag. Gillar min klass lite grann!


Haaaahahahaha fulaste bilden! Fast ändå så underbar! Vad säger vi? Vad tittar vi på? VAD GÖR VI!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0