Like a wind

Hej flickor och pojkar!
Sitter i skolan och filar på min bookreport under rasten mellan våra nationella engelskaprov. Saker går framåt!

Hade världens bästa körlektion igår och fick till och med köra i trafik (!) inne i stan (!) och det var så himla kul. Okej, det var krypkörning, but still!

Var så uppspelt när jag kom hem att jag inte kunde sova. Fick världens längtan att rita, något jag inte gjort på några år, and so I did. Resultatet blev en timmes skiss klockan elva på kvällen.

Nu ska jag fortsätta skriva och tagga för nästa del av provet.
Puss!


Kommentarer
Postat av: morreli

JAG BLIR SÀ TROTT PÀ DIG, OFTA DU KAN RITA JÄTTESNYGGT OCKSÂ?!????? MORRET!!!!

2011-11-30 @ 18:45:03
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0