Grown up for real

Första inlägget som 18-åring på riktigt! Har haft väldigt fina dagar och nu sitter jag och multitaskar - äter/bloggar/försöker bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll.

Vet ni vad som hände i förrigår? Kvällen innan jag fyllde år? Jag satt på mitt rum och stressade för att jag var sen för att åka iväg när massa maskerade människor (med genomskinliga strumpbyxor på huvudet hahahha) sprang in i mitt rum, tog fast mig, virade en fet halsduk runt hela huvudet, satte på mig hörlurar och hörselkåpor! Fick höra Europe på högsta volym (grrr) medans de förde ut mig och tryckte in mig i en bil! Kaoset som uppstod haha!

Fick gå runt en massa, och väl framme tog de av mig halsduken och lurarna, och där i en lokal stod massa fina människor och skrek GRATTIS! Hahaha så himla bra! De hade ett heeelt bord med saker jag älskar - kiwi, mango, Ramlösa, juice, avokado, chokladmuffins, blåbärspaj, choklad och massa mer! Jag har verkligen världens finaste vänner! Och så fick jag världens finaste presenter, är så sjukt tacksam! Tack tack tack fina ni!

Igår var min riktiga b-day och den firades med jättefina presenter, skype med Lovisa(!!),  frukost framför en film över mitt liv som syster klippt ihop (<3), lunch på vegetarisk restaurang, shopping, fika på kvällen, bio och sedan kaos på McDonalds då vi fick för oss att den här gången testa alla deras dippsåser haha!

Summa - lovely!

Nu ska jag verkligen gå och klä på mig och sminka mig - ikväll händer YOUTH! Puss!




Kommentarer
Postat av: Ida

grattis i efterskott :D

2011-11-02 @ 20:38:55
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej :) !

Kikade in på din blogg nu och den var verkligen jättefin :D !

Hur är det med dig idag? :)



Kramar Bea

2011-11-03 @ 11:37:55
URL: http://svettlukt.blogg.se/
Postat av: okänd

himla snygg kompis där ;)

2011-11-03 @ 13:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0