SOMMAR folk!

Sitter och lyssnar på Coldplay. Ute skiner solen. Åt brownies till frukost imorse med en vän. Vet ni vad det betyder?
DET ÄR SOMMARLOV!!

Kan knappt fatta det, tvåan är slut. Inga fler prov, tal, läxor, glosor, uppsatser, karaktärsanalyser eller panikplugg på flera månader!
Nu är det sommar!

Sitter och segar ihjäl mig, nyduschad och med Coldplay i bakgrunden. Älskar att kunna göra precis vad jag vill. Snart ska jag åka och klippa mig, med äckel-utväxt och allt. Undrar vad frisören kommer säga haha. Äckelpäckel, får fixa det snart!

Bildbomb från den senaste tiden. Sommar <3

Hej Elin, jag snor din bild. Kul va!? Det här var dagen då jag för första gången i mitt liv spillde ut en hel cola över mig själv. HAHA!


Sara fyllde 18 så jag pysslade ihop en Scrapbook med våra minnen. Tårar tårar tårar av glädje!


Alla var jätteglada över skolavslutningen!


Jag och Lisa gav ALLA våra snygga studenter klubbor och pussar. Wiiie!


Sen bilade vi omkring i hela Uppsala från den ena studentmottagningen till den andra. AWESOME!


Och vi fotade svenska (/norska) flaggor ÖVERALLT!


Well, överallt.


Tusen mottagningar senare. Hahah, hur kvällen slutade såhär har jag ingen aning om! Men bästa everrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0