matte matte maaattee

Okej, inlägget under publicerades för tre dagar sen men kom upp nu. Skumt!

Sitter och äter äter äter och pluggar järnet inför matteprovet imorgon. Matte C Nationella. Taggaaa. Nelly sitter ute och är söt i vardagsrummet. Jaa, vi sitter i två olika rum och pluggar. Sjukt sociala.

Det har varit himla varmt de senaste dagarna, och idag invigde jag bara ben med en klänning! Wohoo, SOMMAR -11 ÄR HÄR!

Okej, anledningen till att jag skriver allt det här är för att jag försöker skjuta på det bistra ögonblicket då jag inser att matten inte tränger in i mitt huvud av sig självt, någon måste plugga in det. Typ nu alltså.


Bild från en fin dag. De tre vännerna och Jerry. På riktigt, han heter Jeremia. Jobbigt läge där hehe.

Snart tar vi en promenad i kvällssolen, men nu blir det matte! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0