are you gonna kiss me or not







Har haft så himla fina dagar. Fina fina fina. Även fast skolan svämmar över och försöker komma åt varje torr fläck i mitt liv har jag ändå det så freaking bra.

Idag trodde jag att jag hade skola, var där 8-13. Hade inte skola visade det sig, alla lektioner just jag skulle ha var inställda. Kul-t. Hade pizzadate på en veranda sen istället, himla mycket snack, skratt och awesome. Sen åkte vi hem till Josefin för cellgrupp, tillverkade Josefin-landets flagga och var allmänt awesome. Äntligen fick vi till det!

Imorgon har jag äntligen sovmorgon (!) och vill sova järnet.
Vi hörs fina!

Kommentarer
Postat av: hesteli

fiiiina bilder!

2011-05-17 @ 16:47:37
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0