sweet sweet saturday

Sitter i ett varmt, mysigt rum, dricka omåttliga mängder c-vitamin så jag inte blir sjuk och äter müsli med en jättestor sked.

Har haft en jättemys lördag! Helt enkelt bra, lite spontan och allmänt fin.
Först världens mysigaste lördagsmorgon - katt, sol, nya Elle och Gilmore Girls. Glad tjej! Sen åkte jag, min skinnjacka och mina converse (vår!!) till repet  för massa skratt, massa McDonalds och massa rep!

Sen lite spontant efter att ha slutat massa tidigare på repet åkte jag hem till Elin. Jag vet att du läser det här och du vet att jag hatar det, men fy vad jag tycker om dig! Du är himla bra <3

Har inget mer vettigt att säga för tillfället, vi hörs sweet! Bless.


Hahahha älskar bilden och älskar paparazzi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0