puss ändå fina ni

Haha okej, man kan lugnt konstatera att det är lite segt på bloggen. Men vissa saker får läggas åt sidan ibland för att ge plats åt andra saker som är viktigare för stunden.

Nu till exempel: skola hela dagen, rep hela kvällen och nu blir det plugg hela natten. Så ser varje dag i mina veckor ut, byt ut rep ibland mot dans bara så är det klart. Så bloggen blir lite lidande.

Fast right back at ya, ni är inte de mest aktiva heller! Men I don´t blame you fellows, gillar er ändå.

Imorgon har jag inte rep! Jag slutar ett i stället för halv sex! Jag har ingen dans! Jag har l-e-d-i-g-t-! Sinnes! Måste fira med How I Met Your Mother eller något.

Tjing!


Läsa massor massor också. Rep och plugg hela helgen, måste ta vara på ledighet <3


Kommentarer
Postat av: kompizuppfinnaren

hej kompiiiizzz!!!

2011-03-17 @ 22:45:26
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0