himla awesome!

Åh himla bra dag!

Först var det PA-redovisningar i skolan halva dagen med alla treor, duktiga fina ni! Sen rep i fera timmar, så himla trötta människor! Sofie hade varit vaken i 32 timmar, good job.

Efter det drog vi till möte och träffade så himla fina människor, kramades och hade det awesomeness. Sen drog Nelly med hit, fikade och åkta igen. Älskart.

Nu ska jag sega, äta och sova sönder. Har en ledig dag imorgon wie wie wie! Inget rep, skola eller liknande, händer inte ofta det!

Ska sätta på någon serie och äta massa massa, hej ledig tjej!


Haha Sofie fotade mig när jag låg och sov mellan scenerna. Trötttttt men glad eller nåt.

Kommentarer
Postat av: tasha

Härligt! Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3

2011-03-26 @ 20:06:52
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0