happy happy

Jag har verkligen gått och varit konstant sur de senaste dagarna. Varför?

Imorgon ska jag hålla ett tal om otrohet med VictoriaMilan som referens. Asnyttigt, men bieffekten har jag märkt är konstant bitterhet då jag är sur på allt som rör sig. Nästan. Jag är ändå ganska snäll egentligen. Men de är ju knäppa i huvudet, talet håller jag gärna för den som vill höra!

Till något roligare.
Pussar, kramar, vår, sol, torr asfalt, smält snö, gammalt gräs som sticker fram, solglasögon, virkade klänningar (kommer vilken dag som helst <3), How I Met Your Mother, skinnjacka, Converse, fjärilar, awesome musik, perfekt hårdag, fina komplimanger, nya kläder, en katt som pussas med blöt nos, spontana övernattningar, Solsidan, prata i timmar, att ha de bästa vännerna man kan prata om allt med, nya kläder, fina naglar, fina människor, få till det sista på uppsatsen, sätta ett prov, avocado, gitarrspel, fina texter, stjärnor, ögon, somna till regnet, skratta tills man gråter, hitta fina bloggar, ögonfransar, klippa håret, få massage, thaimat, borsta tänderna, göra ett glädjehopp, bästa syskon, Ramlösa, gamla foton, snäckor, nystädat rum, bibeln, tända ljus, raggsockor, fina vantar, leende munnar, skratt, solpuder kattungar och mycket mycket mer!



Nu har jag totalt vägt upp all bitterhet jag samlat på mig de senaste dagarna, in your face deppighet. Älskar att rada upp massa fina saker och sen bara sitta och njuta. Puss på det. Nu ska jag skriva klart det sista, och imorgon ska jag hålla ett sjutusan (haha) tal!

Puss.

PS. För några dagar firade jag och bloggen ett år. Grattis darling <3 Då fick jag kiwi av Lisa, av annan anledning men ändå. Snel hest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0