happiness is...

Sitter i ett mörkt rum, ansiktet är upplyst och ögonen flyger över skärmen. Kommer verkligen bli kutryggig om jag sitter här längre.

Jag lovar, jag tänkte blogga idag! Men så insåg jag att jag inte hade håltimme som jag trodde och kutade till lektionen. Fast jag har inte mycket kul att säga faktiskt, illa.

Solen skiner och jag är glaaad. Fast jag ser den för det mesta genom smutsiga skolfönster, not cool. Vi har börjat med fika varje fredag på tyskan, hur tjocka kommer vi inte bli på en skala! Awesomeness.

Okej egentligen vill jag bara sova. Funderar på om jag orkar åka iväg ikväll, skulle vara himla skönt att vara hemma en kväll... Den som lever får se, ska förflytta mig från datorn i alla fall och helst slippa en kutig rygg.



BE HAPPY! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0