Hej

Jag får tydligen inte klaga mer hemma för att jag är sjuk (va liksom!?!?) så nu får ni läsa. Hah! Har mått skit hela dageeeen, vaknade och höll på att spy. Bra start på dagen eller!?!?!? Sen (just det, glömde säga att jag typ inte sovit något heller) åkte jag iväg på dansträning och det var det duuuuummaste jag gjort. Kom hem för en stund sen och ligger så utslagen på sängen att jag inte orkar röra mig. Önskar att jag hade HP att läsa men jag läste ut den igår. Uhu uhuuu. Så, nu borde jag gnällt färdigt hah. Vill gå ut och lägga mig i hängmattan men kräääk. Okej inget vettigt här MEN JAG HOPPAS ATT NI HAR DET BRA BARN!! det gick inte att inte låta ironisk där men jag hoppas faktiskt det! Nej nu tänker jag sova och sen försöka äta något. Puss!

Kommentarer
Postat av: snel hesteli

Åh stackars linnéa, krya på dig :o:o och man får klaga när man är sjuk!!!

2011-07-30 @ 12:48:32
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0