Hej fina.

Sitter nyvaken i sängen och solen skiner utanför. Visst lät det mysigt? Vilken himla underbart bra dag det här kommer att bli!
De senaste dagarna har spenderats på EK och det mys.
Har gjort massorrrrr med glass och det fortsätter idag och imorgon. SÅ KOM OCH KÖP GLASS AV MIG!!! Jag är snel och gör stora glassar hehee.


Titta vilken O-ER-HÖRT charmig bild jag systrami tog igår när vi satt och åt lunch. Fast våra bilder brukar pretty much se ut så tydligen ehehee.


ph. by me (kanske onödigt att säga...?)

ÅH FÖRRESTEN! Jag hittade foccachia igår! Det revolutionerade mitt liv, saknat det så himla mycket <3<3<3 Och så drack jag en cappuchino igår runt 22 när andra glasspasset började, vem kunde inte sova när hon kom hem?

Well, det är EK det!! Samt allt bullshit, känner att det inte finns så mycket vettigt att skriva om haha.

Nej men nu går jag ut och lägger mig i hängmattan och läser Harry Potter och Fenixorden! Ååååh det var så länge sen jag läste den att jag glömt bort vad den handlar om, så himla underbart att återupptäcka allt igen.

Puuuuss barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0