cha cha bloggen! (Tillägnat Elin ofc)

Heeeeej barn!!

Alltså, förlåt för in SJUKT dåliga uppdatering! Jag vet inte vad som flugit i mig. Eller jo hehe, iPhone. Det går ju inte att ladda upp bilder på mobilbloggar!?!!??
Vad är det då för kul att skriva!??!? VA VA!?

Haha ledsen, min våldsamma sida behöver inte visa sig vid vår - at last!! - reunion, bloggen. Saknat dig lite faktiskt (HAHAHA ja det går tydligen att sakna Darling. Puss puss). Neeej men vad är det här för kackel. Jag har ju massor vettigt att säga!

Till exempel har jag precis avslutat tre veckors jobb. OCH JAG HAR HAFT DET SÅ SJUKT BRA!?!?!? Kommer sakna det himla mycket, fina fina vänner.


En helt vanlig, awesome dag på jobbet! Såg ni intervjun förresten mihihihi?


OCH VÄRLDENS BÄSTA LÖN!?!? Hejjjj Håkan!

Seeeen kan jag väl också passa på att säga (heheeee) att Elin for till USA igår. Snyft. DU KOMMER HA DET SÅÅÅÅ BRA!!! Okej!? Våga inget annat!! (Like you <4). Är inte alls phett avundsjuk HEHE. Vi skypade nyss för första gången och HAHAHA vad det inte går att vara seriös när man ser sitt osminkade bebis-ansikte sitta och prata. Sorry honey, ska sköta mig bättre nästa gång!
Hahaha tog en su-per-fin bild av skärmen hehehe, får se om den åker upp................................

Nuuu ska jag titta vidare på Harry Potter. YES jag har börjat läsa om alla! Sen jag slutade jobbet igår (SÅ SJUKT DÖD!??!?) har jag inte haft någon ork till verkligen någonting, så Harry, Hermione, Ron och jag har blivit bästisar! Ron är så snygggg. Och Draco mihihihi.


Bild på brunett-jag och fiiiiina USA-Elin.

Ja, så får du heta från och med nu! Just det, hon har en blogg. Lillaelinistoravarlden heter den och kommer bli grym! Följ hennes resa och allt det där!

Puss barn, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: USA Elin

hahah yeey.. finally uppdatering. awesomeness.

2011-07-10 @ 15:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0