Förbisedd och ensam hest

Hahahaha okej....? Sitter påen badplats medans bror och systrami badar, jag nyser och tittar på. All of a sudden kommer en kille från Uganda fram, frågar vad jag heter och om vi ska bada. Awkward svensk-jag svarar i stil med att "sorry, I have a cold" och undrar vad han vill. SEN frågar han vad Lovisa heter (som är i vattnet och betraktar oss från avstånd) och ber mig säga till henne att hon ska komma fram och hälsa på honom när hon kommer upp. Flörtade någon just med min syster genom mig!??!??!?

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

hahahaha, lika roligt att läsa!!



i do that all the time!

2011-07-11 @ 22:29:23
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Elinelen

hahaha aaouch

2011-07-11 @ 23:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0