Assååå snyggt eller!?

ALLTSÅ KOLLA HUR BRA VÄN JAG HAR!? Alla ansökningar om bloggdesign går genom mig. Hon är dyyyyyr.

Haha skämt åsido, men så himla skönt (!) att slippa alla fula ränder. Finally <3

Vet inte vart jag ska börja berätta om mitt liv (ooh dramahgirl!).
Har jobbat en vecka i Stockholm och haft det underbart, hängt lite mer i Stockholm, haft jättefina sommarkvällar med vänner och underbara, fikat tusen gånger, shoppaaaaat, än en gång färgat håret, tittat på blixtar under sommarnätter, varit på roadtrip till Gävle, försökt behärska skype, varit med ännu mer vänner, frossat i Harry Potter (ÄR INTE SISTA FILMEN HELT HIMLA UNDERBAR? <3) och använt alldeles för mycket versaler haha.


Hittad på en busshållplats. Det bästa jag sett i mitt liv, ungefär.


Regniga dagar är mys ändå.


Vi slet hårt för att vinna över äckel-getingar.


Och har träffat snygga människor.

Måste börja ladda över lite fler bilder från telefonen kanske heheee.

Sommaren är långt ifrån slut, jag har redan lite höstpanik och tänkte klämma ur det bästa av det bästa som går att få fram ur den här sommaren. Och oj vad kul det kommer bli!

Kul att jag ska upp tidigt imorgon. Puss.

ph. by me (plus främling på stan)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi, du är awesome du Linnéa. Tycker om dig massor massor massor!

2011-07-25 @ 00:38:11
URL: http://foxoracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0