allmänt mummmms

Jag har inte bloggat idag. Buusigt.

Har haft en jättemysig och jätteupptagen helg, like like.
Först hände ett dygn av mys, Gud och vila ute på en herrgård på landet. Solen sträckte sig lång över frostbitna åkrar och man kunde inte annat än älska läget.

Sedan följde en dag av kaos, panikbak och inflyttningsfest som spårade lite hit och dit - hur mycket skratt som helst, överraskningar, saker började brinna och katter som krafsade på fönstret (lovar, det såg ut som en stor man!).

Dagen spenderades underbart få timmar i skolan, väldigt många timmar med näsan i böcker och sedan resten av kvällen @ Beates crib. Flickan har flyttat hemifrån, och det får mig att inse hur himla liten jag egentligen är.

Nu måste måste måste jag sova, längsta dagen ever imorgon följt av dans. Buttttt I like it!
Puss.














Ärligt, ärligt, är inte Evelina snyggaste kvinnan!?

Fick lite kläd/sommar/HP abstinens, fy vad jag saknar!!

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

tooooooooksnygga bilder!!!

2011-02-01 @ 11:27:34
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0