sweet <3

Jag börjar se ljuset i tunneln.

Idag är det exakt en vecka sen min garderob helt accidently och kanske lite klumpigt gick sönder. Inte mitt fel (!) men ändå. En vecka senare nu står den där. Den är fin. Fin och stor. Kläder ... <3

Allt är inte klart; lite hyllor, en nypa kö
lädstång och en rejäl bunt dörrar fattas min skönhet. Men sen så, då kommer det klicka som bara den. Du vet den där kemi-klicken som händer när två objekt som passar exakt ihop träffas?

Snart min vän, snart har vi det.



Oj vad jag har överanvänt weheart it senaste tiden, men oj vad lycklig jag blir i själen varje gång.

Jag har läskigt mycket i skolan denna vecka så jag är rädd att det inte kommer bli någon vidare inläggs-bomb på ett tag. Men jag finns här för dig Darling, du och jag liksom <3

Ha en underbar vecka, vi hörs sweety.

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

åhhh, du är en sådan härmis, men eftersom det är en sådan toksnygg bild förlåter jag dig anytime dear!!

2011-01-17 @ 23:38:22
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0