2 januari 2011

Åh har nog aldrig varit så här trött i mitt liv. Typ.
Nyårsnatten var a w e s o m e och dagen efter mådde man som man förtjänade. Nej jag dricker inte, men efter en galen natt utan sömn och mat (haha nej kladdkaka och korvbröd räknas inte) mår man sådär.

Så alltså, igår gick jag och la mig kl 18.00 och vaknade idag 10.00. Tröttare tjej någonstans? Nej just det.

Nårsafton var hur mys och awesome som helst!
Först tog jag och syster bilen för en nyårslunch hos Nolissins, awesomeness. Sen tog vi en sväng till LO för att se Emilia gå upp på scenen och berätta om Care-Square, kolla här och haka på, förstå hur awesome hon är!

Nyårskvällen inleddes först i kyrkan med massa vänner, tolvslag och ballonger och galet med raketer. Elin blev dessutom faster lite efter tolv, stort fett grattis till dig!
Efter några timmars firande och några rastlösa människor packade vi ihop oss 7 personer som sillar i en liten bil och drog till Storvreta för en natt av sömnlöshet, korvkokande, skratt och massa awesomeness som jag inte ens kommer ihåg nu för att däcka någon timme vid halv åtta-nio tiden på morgonen.

Det går av någon anledning inte att ladda upp bilder för tillfället? men bilder kommer när det funkar för jag har fotat och fotat som bara den.

Nu ska jag försöka få i mig någon mat så hörs vi senare!
GOTT NYTT ÅR fina ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0