awesome dagar ja tack














Oj vad jag borde ha fler roliga bilder! Har haft så sjukt awesome dagar än så länge under lovet, och mer kommer!
Åker till stan snart (jag ska hoppa in i duschen nu, kan hända att jag blir sen hehe) för att träffa Marianne och Anneli (Marianne är den tjocka gubben på post-it lappen hahahhahaha!), Majs kom hem från Bangladesh från några dagar sen så det blir awesomeness.

Var i Väsby hela dagen igår, först för skidor och sen för världens bästa kväll med världens bästa! Sämst att vissa saknades men fy vad awesome vi hade det ändå, sjukt bra.

Nej nu måste jag verkligen börja göra mig i ordning ifall jag ska hinna åka till stan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0