stockholm och terrrrakotta!

Idaaag har vi gjort Stockholm osäkert. På riktigt. På vägen dit var det ungefär 12 bilar som tutade på oss. Uppsala on the road, bäst att passa sig!

Kom hem jättekall och hungrig för en stund sen, men många upplevelser rikare! Fick med fint hem från Zara, hundratals bilder från museum och några blåa tår, alltså overall en riktigt fin dag. 

Efter att ha letat oss fram till parkeringen i alla miljoner minusgrader åt vi kina take-away i bilen, (med pinnar och allt, kaos) mysiga låtar i bakgrunden och med Stockholm @ night som utsikt. Oj vad jag gillade läget!









#1. Älskade Stockholm.
#2. Fiercade tillbaka mot krigarna. In their faces liksom.
#3. Terrrrakotta!
#4. Relativt äcklig kinamat, men mysfaktor på topp!

Nu ska jag gosa ner mig under världens varmaste duntäcke, ha en spinnande katt vid fötterna och sova massa massa timmar! Puss.

PS. Idag drack jag min första kopp te någonsin. Sinnes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0