sport to the lov

Gåshud på kalla armar, lurvig ryamatta och tjocka filtar. Fryserrrr!

Ooh hade rep idag. Sjukt kul men en himla utmaning! Har något galet stort framför mig som jag måste börja bygga upp bit för bit, och allt ska på något sätt passa ihop. Men fy vad bra det kommer bli.

Just det, glömde jag säga att jag har sportlov nu? Som jag längtat till denna vecka! Varje morgon när klockan ringer har tankarnat snurrat "Bara tre dagar kvar nu, gå upp..", "bara två dagar kvar, GÅ UPP!" osv haha.

Äntligen här! Det var egentligen planerat som en skidvecka men av olika anledningar blir det inte av. Istället gör vi Stockholm, har massa mys, rep och drar iväg med vännerna någon dag och susar ner för massa backar.

Vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0