ja tack puss

Himla fin dag!

Slutade två timmar tidigare, bjuden på fika, plugga plugga plugga klart in i det sista, träffa finaste Mormor <3 Tänkte slänga in ett avsnitt How I Met Your Mother så blir allt awesome!

Haha, älskade syster tittade på Titanic för första gången ever med en kompis nyss. Hörde skrik som "SIMMA", "Va, han kan inte dö! Dör han? Dö inte!!!" och "NEEEEEEEJ" om och om igen. Love you sweetheart, puss.

Imorgon har jag ganska skön dag, fast ändå inte. Tre lektioner, fyra håltimmar (!!!) och sen en lektion teater. Det här kommer bli huur bra som helst.

Åh älskade mam, hon har lovat att köpa en Elle-prenumeration till mig. Lycklig tjej.

Kan med gott samvete gosa ner mig mellan täcken och kuddar, titta HIMYM och ha en spinnande kisse på magen.
Imorgon får jag lov. Kan inte annat än älska´t!


Kommentarer
Postat av: manfred

HAHAHHAHAH ååhhh, can't believe I missed that!! (ja, jga var faktikst inbjuden!)

2011-02-17 @ 22:21:11
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0