new things

Åh vad jag älskar den här kvällen.

Kom hem trött som jag vet inte vad, men ställde mig ändå i köket direkt (hej houswife) och gjorde bästa bästa vegetariska middagen till mig och mamma som var hemma.
Himla bra blev det: potatis- och purjolöksomelett, grönsaksbiffar, sallad och advokadoröra. Snel hest.

Har kollat på Stolthet och Fördom två gånger (den sattes på igen när den var slut och jag orkade inte byta hehehe) och det var hur himla mysigt som helst. Längtat hela veckan efter att bara få sega sönder, kissen kom och somnade med huvudet i min hand också <3 Kärlek misse!

Just det, bytte header också. Får väl se hur det blir, var mest för att jag var trött på den gamla. Vill gärna ändra om hela designen också, så någon frivillig?

Nu ska jag fortsätta mysa, bli frisk och ha det jättebra!
Puss.


Skit i live love laugh för det tog jag bort ihihi busigt.

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

FIN HEADER MATE!! Sjukt coola ögon :o:o

2011-02-05 @ 12:24:35
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0