love oh love





Hade mysigaste Valentines Day med vännerna, blev fin middag och sen kväll wich I love.
Tränade sönder igår hela dagen och oj vad jag älskar när man riktigt känner (de ganska obefintliga) musklerna arbeta! Innebandydag hela dagen och streetjazz på kvällen. Åh vad jag älskade den lektionen. Både sjukt sexy dans woho och sen massa massa styrka. Gav järnet och det känns lagom i magen och ryggen idag, myys.

Idag har jag balett och plugg plugg plugg. Wiie, det här kommer bli en himla fin dag! Solen skiner och musklerna värker. I know, awesome right?

Ska skriva lite engelska som jag suttit och skjutit upp typ en timme haha. Puss darlings <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0