fina dagar!

Hej kompizar!
Awesome kväll/natt igår! Solsidan maraton (alla hatar vi Ove <3) choklad och massa snack till långt in på natten innan alla däckade totalt till tolv i morse. Awesomeness liksom.

Var på Gränby för en stund sen och tack vare snel papa hests plånbok kom jag ut med massa grejer! Kärlek papa <3
Det blev Cover All Mix från Make Up Store, två paket toning och massa massa fina, stora, vackra, tjocka böcker, underbart! Kan inte fota för jag antar att systrami har snott med sig kameran till Riga, som hon hyfsat spontant åker till idag med massa vänner. Fast jag ska inte klaga, får ju dubbel garderob nu <3

Ska torka håret lite snabbt och snart åka hem till Josefin, äntligen ska himla utväxten fixas! Hörs sen, puss!


Hahha awesome bild från Barista med Nilssons. Behöver jag ens säga vem som fick minsta biten? </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0