bibliotek och sårad stolthet







Exakt såhär ser jag ut när jag pluggar. Hello gorgeous! Märk hur koncentrerad jag är på första bilden för någon timme sen jämfört med nu hehe.

Oj, svarade aptyst i telefon (no kidding, viskade) nyss och tjejen bredvid blängde sönder direkt i samma ögonblick jag tog upp telefonen! Hon vände sig verkligen odiskret med hela kroppen och gav mig onda ögat. Känsligt läge och sårad snel hest.

Men I´m still going strong och tänkte fortsätta så länge min hjärna lever och The evil eye bredvid mig inte surar. Alla glada och nöjda, tummen upp på den!

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

Stakkarz snela hest, kip gåing! Och vilken fin tröja du har höhö blink blink

2011-02-28 @ 18:31:42
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0