Allt för min syster <3

Kvalitetstid - jag sitter med datorn och pappa sitter med tidningen. That´s how we do it!

Har haft världens skönaste dag, lanerad tid att vara hemma en hel dag. Hur ofta händer det? Idag har jag varit hemma fler timmar än jag sammanlagt varit hela veckan!

Tittade innan på "Allt för min syster" och hur himla fin var inte den? Varför har man inte sett den innan är frågan, så fruktansvärt hemsk men ändå känner man sig så lättad och tacksam när man sett den. Cancer är i princip det värsta som kan hända och jag hoppas och ber av hela mitt hjärta att det aldrig ska hända någon i min närhet.

Nu ska jag ha världens mysigaste kväll och bara mysa sönder med apelsiner, böcker och film. Puss på er, ta en awesome hemmakväll och ni känner er mycket bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0