Like the clouds above

Ligger ihopkrupen under hundra kuddar och filtar i min säng. ÄLSKAR MIN FLUFF-FILT??? Eller ja, tekniskt sett är den väl min systers men strunt samma. Den är sammetsmjuk på ena sidan och på andra fluffig och så mjuk och skön att man bara vill klappa den.

Kom hem vid tolv idag. Den lyckan! Har väldigt mycket att plugga men det får vänta en liten stund för igår pluggade jag H E L A dagen. Party-life...........

Men det är bara 4 dagar kvar tills jag får jullov! Dessa fyra dagar ska dock innehålla prov, uppsatser, fotodag för hela skolan (!!) och mycket mer. Men det är bara att kämpa och kötta järnet nu in i det sista.

Ska fortsätta halvsova under min fluff-filt och lyssna på julmusik. Visst syns det hur man bara vill klappa den!?!? Vi hörs fellows!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0