Kan man skylla på någon annan i ett sånt här läge..?

Så här har min utsikt sett ut sen jag vaknade (efter 11 timmars sömn!??) och det kommer den nog fortsätta göra resten av dagen. Heeeej förkyld tjej.

Ute i vardagsrummet sitter pappa och hostar och nyser. Det är säkert han som har smittat mig, men jag kan inte riktigt gå och skälla ut honom för att han har gett mig sina dumma bakterier för att han har gått och hostat. Synd liksom, någonting konstruktivt vill man ju göra i stället för att bara ligga i sängen hela dagen...

Haha nej då. Har stört mycket att plugga, så dagen kommer gå ut på att läsa/skriva hela dagen och dricka LITERVIS med vatten. Och nysa. Och hosta. Men det struntar vi i!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0