Jag har seriöst blivit en lyckligare människa den senaste timmen.

1. Har fått låna Markus kamera till fotodagen imorgon och testade den nu.

.........

Nu snackar vi BRA GREJER!! Får en lycka utom denna värld i hjärtat varje gång stabilisatorn fixar skärpan och fastän jag tar egentligen kassa test-bilder så blir de fortfarande bra????

Jag är kär. Har en ny bästis. Ska byta efternamn till Sony och leva sida vid sida för alltid. Det här är äkta!!!

2. JAG BLEV KLAR MED ALLT PLUGG JAG HAR FÖR I ÅR IDAG.

Tror inte mer behöver sägas. Ska gå och le euforiskt resten av kvällen. Hej då.

(Detta var min lycka minuten efter att jag skrivit klart årets fetaste rapport. And it's still here!! Kram på den.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0