Fint

Försökte blogga för ett par dagar sen. Det gick inte alls bra, därav min usla uppdatering.

Har ni haft en fin jul? Min har varit fin och bra, fylld av allt möjligt och alla sorters härliga människor.

Igår så drog Fnilsonss ut på stan, sedan vidare hem för att spela spel (haha KAOSET!), titta på mysfilm och sleepover.

Ååh idag var också mys! Elin fick min överraskning (några inlägg ner)
- En scrapbook! Fina minnen, fin kvinna. Fick FINASTE KLOCKAN som redan sitter uppe på väggen (haha kunde inte vänta!) och sedan blev det nyårsplanering med fina flickor. Känner mig inte alls lika bitter! Hur skönt!?!?
Mitt liv löser sig.

Nej nu ska jag sova. Skrev nog ordet "fin" oändligt antal gånger i det här inlägget men ja, det är så livet är ibland. Fint. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0